Saturday 27 October 2012

Cuti Cuti Malaysia


Peta ke Raznikhaichalet Homestay



Ramai diantara kita yang dah planning untuk bercuti sempena cuti persekolahan yang akan datang ni kan. Ada tak diantara kita nak pergi  bercuti ke negeri Melaka tapi masih tidak tahu ingin menetap di mana. Hotel - hotel  penuh, hotel budget pun naik harga ketika musim cuti sekolah. Anda tidak perlu khuatir kami raznikhaichalet menawarkan perkhidmatan homestay yang selesa kepada pengunjung.Terletak di antara bandar Melaka dan Plaza Tol Ayer Keroh. Homestay kami amat senang untuk di tujui.





Ruang Makan dan Kamar tidur


Mempunyai 3 bilik tidur bersaiz queen bed dan berhawa dingin, peti sejuk, ruang tamu dan ruang dapur yang menyerupai rumah anda sendiri.
Ruang Tamu


 Kami mendapat pujian daripada pelanggan -pelangan yang pernah mendiami homestay kami antaranya adalah homestay kami seperti kondominium, bersih dan cantik. Mereka amat berpuas hati dengan konsep yang kami pertengahkan sesuai dengan tag line kami " Home sweet Home".
Jika ada sesiapa yang berkehendakkan tempat menginap yang selesa dan murah bolehlah buat tempahan terlebih dahulu kerana kami hanya mempunyai sebuah homestay sahaja.

1 comment:

  1. Kepada sesiapa yang ingin menempah sila call 0122859576 Azizi

    ReplyDelete