Saturday 27 October 2012

Tahukah anda, anda boleh dapat RM 1 daripada pemegang mykad berbelanja.

Adakah anda tahu yang IC /kad pengenalan/Mykad/ tak kisahlah apa saja yang korang namakan yang duduk bertapuk dalam walet korang tu sebenarnya boleh menjana pendapatan untuk korang secara berterusan. Kalo korang nak tahu yang aku sekarang ni tengah jalankan satu program yang di namakan sebagai Mykad Smart Shopper dimana apabila pemegang mykad yang aktif berbelanja di kedai 2 yang terpilih, mereka akan memperolehi diskaun serta merta setiap hari dan dapat kumpul mata ganjaran RM 1 = 1 point dimana point takder expiry date dan boleh dibawa ke tahun berikutnya.
 Menarik tak program yang aku tgh jalankan sekarang ni,nak tahu macam mana aku jana pendapatan melalui program ni.? Nanti dulu, sebelum tu kita mesti mau tahu asal usul projek ni. Sah ke tidak! Ada langgar system perundangan negara atau tidak, betul tak! Macam ni projek yang aku jalankan ni sebenarnya adalah fungsi Mykad yang ke 50. Ha..... korang mesti tak tahukan yang mykad kita ni ada 50 fungsi. Aku sendiri pun tak tahu dulu, sekarang dah tahu lah. Kenapa kita semua tak tahu.Mesti ada sebabnya kan. Sepertimana yang kita sedia maklum yang Mykad kita ni fungsi utamanya adalah sebagai identiti kad kita. Di mana di dalam Mykad terkandung butir butir peribadi kita yang hanya JPN saja yang tahu.Bagi sesetengah orang yang cerdik pandai diorang mungkin mengetahui serba sedikit tentang fungsi Mykad antaranya adalah sebagai lesen memandu, info passport,informasi kesihatan,touch and go, ATM dan MEPS. Tapi adakah rakyat Malaysia mengunakannya. Semestinya TIDAK , kenapa boleh terjadi begitu. Sebab semua fungsi tadi perlu di aktifkan di jabatan 2 yang tertentu. Mahukah rakyat Malaysia nak aktifkan semua itu, sedangkan banyak lagi kerja yang mereka nak buat. Katanyalah kan. Tapi itu semua tak berlaku dengan Mykad Smart shopper kerana kami sebagai agen/dealer yang sah  akan mencari pemegang mykad untuk di aktifkan. Secara tak langsungnya pemegang Mykad yang aktif dalam program Mykad Smart Shopper akan bertambah jumlah bilangannya dan dengan itu program yang kami jalankan akan mendapat sambutan yang paling hangat.






Portal Rasmi JPN

Portal rasmi dan buku keluaran JPN menjadi bukti yang projek kami adalah projek yang mendapat mandat dari kerajaan dan secara langsungnya adalah projek sah di sisi undang undang.

1 comment:

  1. Kalo nak tahu macam mana orang seperti aku menjana income call aku di 0194317824. Kita jumpa dulu lagi senang nak cerita.

    ReplyDelete